HTML

Hajrá Sport Club

A HSC Csíkszereda jégkorongcsapatának szurkolói fóruma. Meccsbeszámolók, hírek és minden, ami kék-fehér.

Friss topikok

  • fazi73: @legea nr.216/2011 art.3: Ne haragudj haver de olyan szoveget kellene irni amit elobe es szemtol s... (2013.06.30. 07:28) Hruby jön! Novák megy?!
  • Kopitar King: @friczy: Csergő Zsolt áll a csíki belviszályok mögött, az egykor szebb napokat megélt bukaresti v... (2013.06.26. 07:17) Gyúrunk, vazze?!?
  • fazi73: @ando500: Nem tom hogy kinek az irasaval van bajod ha konkretan kifejtened le reagalhatna a “bunos... (2013.06.19. 21:21) Hírek
  • gionatan: bizony attol fugg hogy mikor es milyen jatekosokat igazolunkle.Belekell huzni!!!!!!!!!!!! (2013.06.13. 15:38) Kontinentális Kupa
  • Jégkorong: @HSC: „Nincs egyenisege” – érdekes egy személyiség…:) „nagykepuskodik a jatekosokkal” – nem csak ... (2013.06.11. 12:39) Hruby újra itthon!

Linkblog

HTML

"Egységes csapat kell" - Darvas Attila beszélgetett Gál Sándorral

2013.02.06. 12:46 poraszabolcs

A Csíkszeredai HSC régi-új edzője, Gál Sándor, nem szorul nagyobb bemutatásra, hiszen aki a csíki jégkorong körül él és mozog mindenki ismeri. Az tréner kihívásként tekint a feladata elé és elvárásként fogalmazta meg a kőkemény csapategységet.

 Gál Sándor az HSC Csíkszereda új edzőjét sokan ismerik. A közelmúltban több alkalommal is vezette a csapatot vagy épp dolgozott a csapat mellett, mint másodedző. Vezetőedző legutóbb a 2006/2007-es szezonban, illetve a 2008/2009-es idény végén volt. Másodedzőként 2007/2008-as, 2008/2009-es és 2009/2010-es idényben dolgozott a csapat mellett, Stefan Lundh és Ulf Weinstock mellett.

 A tréner a kinevezéséről elmondta: „Sok időm nem volt a gondolkodásra. Voltam már hasonló helyzetben, hogy beugróként, menet közben elvállaltam a csapat irányítását. De akkor más volt a helyzet, mint most. Régebb a csapat mellett dolgoztam, ismertem a napi munkamenetet, láttam mi történik az öltözőben. Ezúttal azonban úgymond mint külsős érkezek, hiszen az ISK-HSC Csíkszereda csapatát irányítottam. A csapat teljesítményét én is mint szurkoló tudtam követni. Voltak mérkőzések, amelyeket nem is láttam mivel a másik csapattal voltam elfoglalva.”

 A tréner úgy látja, hogy nem a fiúk tudásával van a baj, hanem a hullámzó teljesítménnyel, amely csapaton belüli problémára utalhat. „A fiúkkal le kell üljünk közösen és át kell beszélgessük a problémákat. Akkor tudjuk a céljainkat elérni, ha csapatként gondolkodunk és ha csapatként toljuk egy irányba a szekeret. Korábban mikor ilyen helyzetbe kerültem akkor a játékosok is akarták a sikert és a változást. Ha most is akarják akkor elérhetjük céljainkat, de ha nem akkor az én kezemben sincs varázspálca, amellyel meg tudok mindent változtatni.” – zárta értékelőjét Gál Sándor.

 Újabb problémát jelenthet az összerázásban, hogy a csapatból tíz játékos a válogatottal tartott a lengyelországi EIHC nemzetközi tornára, így taktikai gyakorlatokat nem tudnak végezni a fiúk. Erre csak a következő héten lesz alkalma az edzőnek.

34 komment

süti beállítások módosítása