HTML

Hajrá Sport Club

A HSC Csíkszereda jégkorongcsapatának szurkolói fóruma. Meccsbeszámolók, hírek és minden, ami kék-fehér.

Friss topikok

  • fazi73: @legea nr.216/2011 art.3: Ne haragudj haver de olyan szoveget kellene irni amit elobe es szemtol s... (2013.06.30. 07:28) Hruby jön! Novák megy?!
  • Kopitar King: @friczy: Csergő Zsolt áll a csíki belviszályok mögött, az egykor szebb napokat megélt bukaresti v... (2013.06.26. 07:17) Gyúrunk, vazze?!?
  • fazi73: @ando500: Nem tom hogy kinek az irasaval van bajod ha konkretan kifejtened le reagalhatna a “bunos... (2013.06.19. 21:21) Hírek
  • gionatan: bizony attol fugg hogy mikor es milyen jatekosokat igazolunkle.Belekell huzni!!!!!!!!!!!! (2013.06.13. 15:38) Kontinentális Kupa
  • Jégkorong: @HSC: „Nincs egyenisege” – érdekes egy személyiség…:) „nagykepuskodik a jatekosokkal” – nem csak ... (2013.06.11. 12:39) Hruby újra itthon!

Linkblog

HTML

Villáminterjú

2014.09.19. 08:20 poraszabolcs

Ma este elkezdi 2014/2015-ös jégkorong MOL Liga menetelését a HSC Csíkszereda. Ez alkalomból egy villáminterjút készítettünk a csíki csapat két új játékosával Erik Spadyvel és Niklas Sjölunddal.

 Hogyan kerültél Csíkszeredába?

Niklas Sjölund: „Tavaly mikor Norvégiában játszottam, keresett meg Christer Dreberg, hogy jöjjek ide. Mondta, hogy Csíkszereda egy hoki város nagyszerű szurkolókkal és próbáljam ki. Így kerültem ide és egyáltalán nem bántam meg.

 Mit tudtál a városról és a csapatról, a ligáról?

Erik Spady: „Őszintén megmondom nem tudtam sokat sem a városról, sem a csapatról. Annyit tudtam, hogy a klub és a csapat mögött egy szép, több mint, 80 éves történelem áll. Keveset tudtam a Kelet-közép Európai hokiról is. A MOL Ligáról viszont már hallottam, amelynek egy pozitív megítélése van.”

 Milyen a csapat? Milyen kupagyőztesnek lenni?

Niklas Sjölund: „Nagyon élvezem. Egy fiatal, szorgos csapatunk van. Az edzéseken és a mérkőzéseken is mindenki nagyon keményen dolgozik. A hétvégi Románia-kupa győzelem volt a profi karrierem legszebb pillanata. Legyőzni a Brassót, elhódítani a kupát egy jó játékkal. Nagyon örvendtem. Az egész csapatra nagyon büszke vagyok. Kemény összecsapás volt, de most már a következő meccsre kell figyeljünk.”

Erik Spady: „Szeretem itt. Szép város és úgy vettem észre az első Debrecen elleni felkészülési mérkőzésen, hogy lelkes szurkolótáborunk van. Ez nagyon jó. A kupagyőzelem egy nagyon különleges élmény volt, sajnálom viszont, hogy a döntőben nem tudtam játszani. 25 éves vagyok, de eddig soha nem nyertem semmilyen kupát, vagy bajnokságot. Nagyon jó érzés volt.”

 Hogyan látjátok a szezonkezdetet?

Niklas Sjölund: „Egy sikerre éhes társaságról van szó. Mindez mellett pedig keményen dolgoznak azért, hogy jobbak és jobbak legyenek. Ha tudjuk hozni a játékunkat és meccseket tudunk nyerni sorozatban, akkor a rájátszás nem lesz probléma. A többi csapatot nem nagyon ismerem. De tudom, hogy rengeteg jó képességű légiós van mindenhol a hazaiak mellett. Biztos, hogy nagyon nehéz lesz.”

Erik Spady: „Nagyon várom már a szezonkezdetet. Soha nem játszottam eddig Európában. Szokatlan még ez a nagyméretű pálya. Legutóbb négy éve játszottam hasonló olimpiai méretű pályán, még az egyetemen. Remélem hozzá tudok tenni a csapat értékéhez és segíteni tudom abban, hogy egy sikeres évet zárjunk. A MOL Ligás csapatok közül eddig csak a Debrecennel és a Brassóval játszottunk, utóbbin nem tudtam jégre lépni. Így testközelből még nem ismerem a csapatokat. Ahogy a srácok mondták minden bajnokságban résztvevő csapat erősödött, így ennek tükrében egy nagyon kemény szezon vár ránk. Ennek első felmérője pénteken lesz, amikor a címvédő otthonában lépünk pályára.”

                          Darvas Attila, sajtóreferens

komment

süti beállítások módosítása