HTML

Hajrá Sport Club

A HSC Csíkszereda jégkorongcsapatának szurkolói fóruma. Meccsbeszámolók, hírek és minden, ami kék-fehér.

Friss topikok

  • fazi73: @legea nr.216/2011 art.3: Ne haragudj haver de olyan szoveget kellene irni amit elobe es szemtol s... (2013.06.30. 07:28) Hruby jön! Novák megy?!
  • Kopitar King: @friczy: Csergő Zsolt áll a csíki belviszályok mögött, az egykor szebb napokat megélt bukaresti v... (2013.06.26. 07:17) Gyúrunk, vazze?!?
  • fazi73: @ando500: Nem tom hogy kinek az irasaval van bajod ha konkretan kifejtened le reagalhatna a “bunos... (2013.06.19. 21:21) Hírek
  • gionatan: bizony attol fugg hogy mikor es milyen jatekosokat igazolunkle.Belekell huzni!!!!!!!!!!!! (2013.06.13. 15:38) Kontinentális Kupa
  • Jégkorong: @HSC: „Nincs egyenisege” – érdekes egy személyiség…:) „nagykepuskodik a jatekosokkal” – nem csak ... (2013.06.11. 12:39) Hruby újra itthon!

Linkblog

HTML

"Jó újra itthon" - Becze Tihamért kérdeztük

2010.05.05. 09:57 poraszabolcs

- Kérlek, röviden mutatkozz be és vázold eddigi pályafutásodat.

- 1990. december 20-án születtem Gyergyószentmiklóson, és viszonylag későn, 2001-ben kezdtem el jégkorongozni. Másfél-két év után Budapestre mentem, ahol a Starsban szerepeltem 5 évig, a múlt évben pedig úgy döntöttem, kipróbálom magam egy nívósabb bajnokságban, így kerültem Svédországba, ahol végigjátszottam az elmúlt idényt.

- Miért döntöttél úgy, hogy hazaigazolsz?

- Leginkább azért, mert most nőttem ki a junior korosztályból, ez lesz az első felnőtt idényem és minél többet szeretnék játszani a következő idényben. Másrészt elég hosszú időt töltöttem külföldön, jó újra itthon lenni.

- Mik az első benyomásaid az itthoni állapotokról?

- Az elmúlt időszakban sokat beszélgettem szponzorokkal, játékostársakkal, és meglepődve, de örömmel tapasztalom, hogy jó irányba mozdulnak a dolgok. Az itthoni jégkorongból hiányzott a profizmus, ami külföldön természetes és az előrelépés, fejlődés feltétele. Örülök, hogy a csíki hoki is változtatni igyekszik az eddigi szemléletmódon.

- Mennyire ismered csapattársaidat?

- A fiatalokat elég jól ismerem, hiszen a korosztályos válogatottakban együtt szerepeltünk. Az idősebbeket névről ill. látásból ismerem, remélem, tudok majd tanulni tőlük.

- Milyenek voltak az első edzések?

- Buzás Csaba szigorú, következetes ember, mindenkitől korrekt edzésmunkát vár el és kölcsönös tiszteletet. De ez számomra nem újdonság, hisz külföldön megtapasztalhattam, hogy ez a siker egyik kulcsa.

- Köszönöm a beszélgetést és sok sikert!

 

2 komment

süti beállítások módosítása