HTML

Hajrá Sport Club

A HSC Csíkszereda jégkorongcsapatának szurkolói fóruma. Meccsbeszámolók, hírek és minden, ami kék-fehér.

Friss topikok

  • fazi73: @legea nr.216/2011 art.3: Ne haragudj haver de olyan szoveget kellene irni amit elobe es szemtol s... (2013.06.30. 07:28) Hruby jön! Novák megy?!
  • Kopitar King: @friczy: Csergő Zsolt áll a csíki belviszályok mögött, az egykor szebb napokat megélt bukaresti v... (2013.06.26. 07:17) Gyúrunk, vazze?!?
  • fazi73: @ando500: Nem tom hogy kinek az irasaval van bajod ha konkretan kifejtened le reagalhatna a “bunos... (2013.06.19. 21:21) Hírek
  • gionatan: bizony attol fugg hogy mikor es milyen jatekosokat igazolunkle.Belekell huzni!!!!!!!!!!!! (2013.06.13. 15:38) Kontinentális Kupa
  • Jégkorong: @HSC: „Nincs egyenisege” – érdekes egy személyiség…:) „nagykepuskodik a jatekosokkal” – nem csak ... (2013.06.11. 12:39) Hruby újra itthon!

Linkblog

HTML

Kurkó kiszáll

2009.05.19. 10:41 SC4ever


 Közleményben jelentette be távozását Kurkó János György, a HC Csíkszereda főtámogatója. A csapat honlapján megjelent és a sajtónak is elküldött dokumentumban megjegyzi:

 Tisztelt jégkorong kedvelők! 

 Hadd osszam meg  Önökkel néhány gondolatomat, döntésemet.


Tíz évnél is több, hogy munkát vállalok és anyagilag támogatom a csíki és a román jégkorongot. Számos mérföldkő letételéhez járultam hozzá ez idő alatt, úgy a csíki csapatoknál, mint a Román Jégkorong Szövetségnél, ami az elkövetkező évtizedekre is meghatározó e sportág területén. Ez idő alatt a csíki hoki elfoglalhatta rég megérdemelt helyét  hazai és nemzetközi körökben.

 

Magam részéről próbáltam maradandót alkotni, úgy Sport Club-os időmben, mint a Román Jégkorong Szövetségnél, majd pedig  a HC Csíkszereda és a  HC Felcsík kluboknál. A kihívást jelentő, nehéz feladatoknak mindig gazdája voltam, talán mert ez volt rám szabva. Nem megfelelni akarás volt a szándékom – tettem a dolgom! Nem egyszer voltam egy személyben manager, pszichológus,  beszerző, raktáros, játékos-ügynök, sajtóreferens, marketinges, klub elnök, Szövetség elnök, vagy építkezés vezető és még sorolhatnám.

 

Független ember voltam és vagyok úgy politikailag, mint gazdaságilag. Kemény munkával  teremtettem meg mindent magam körül.  A jégkorongot nem társadalmi, politikai vagy gazdasági előnyszerzés céljából támogattam, ezért tudtam az elmúlt tíz évben kellő objektivitással, elszántsággal, keménységgel, megalkuvást nem tűrően képviselni a különböző tisztségeimben a klubokat, illetve a Szövetséget. Ez idő alatt sok mindent láttam, tapasztaltam. A színfalak előtt és mögött sokszor párhuzamosan pörögtek az események. A jégkorong kedvelőkhöz nem mindig jutott el az, ami a kulisszák mögött zajlott, emiatt sok esetben a találgatásokra, pletykákra kellett hagyatkozniuk. Egy ilyen helyzetben vagyunk most is…

 

A Román Jégkorong Szövetség vezetősége és ,,tanácsadói” súlyos büntetéseket szabtak ki a HC Csíkszereda klubra és a játékosaira, mely nagy mértékben ellehetetlenítette a csapat  munkáját: a  játékosok 4 fordulóról való eltiltást, a csapat 15 pont levonást, a klub 1o.ooo Euro pénzbírságot kapott. Büntetendő hibának minősítették jogos és minimális feltételeinket, melyekhez kötöttük a játékosok részvételét a felnőtt válogatottban. Tették mindezt, a Miniszter asszony szoknyája mögé bújva, úgy hogy a legcsekélyebb felelősséget sem vállalták a kialakult konfliktusért.

 

Tisztelt jégkorong kedvelők! Az az ember, aki tíz évet az életéből és egy vagyont (több mint 2.ooo.ooo Euro-t) áldoz a jégkorongsportra, az nem tudja  elfogadni ezt a bánásmódot, ezeket az  értelmetlen, jogtalan döntéseket. Önbecsülésem nem tűri, hogy munkám és pénzem  a törtető, karrierista , pozíciókért törekvők áldozata legyen. Nem tudok megalkudni, ahogy nem tudtam számos hasonló esetben és a jövőben sem cselekednék másként. Így, nem marad más hátra,  minthogy átadjam a jégkorongsportban  eddig betöltött helyem azoknak, akik  úgy gondolják , jobban fogják csinálni nálam. A mai naptól  lehetőséget kapnak erre: a saját munkájukkal, pénzükkel  dönthetnek, cselekedhetnek a  legjobb belátásuk szerint. 

 

Mivel átadom helyem, nem kívánom bővebben részletezni a történteket.

 

Megtisztelő volt számomra, hogy munkámmal és anyagilag támogathattam ezt a nagyszerű sportot. Bevallom, nagyon fog hiányozni az az  eufórikus érzés, mikor egy-egy korong az ellenfél kapujában landolt.

 

Külön köszönet a szponzor - társaknak  kitartó támogatásukért ,  munkatársaimnak és mindazoknak, akik segítették, értékelték munkámat.

 

Továbbra is aktív szereplője  maradok közösségemnek, melyet úgy munkámmal, mint anyagilag támogatni fogok.

 

Végezetül, elnézést kérek, ha valamit nem az elvárásoknak megfelelően tettem az elmúlt évtizedben, de  ahogy  a mondás is tartja ,, csak az nem téved, aki nem dolgozik”

 

Tisztelettel,

 

Kurkó János György     

 

269 komment

süti beállítások módosítása