HTML

Hajrá Sport Club

A HSC Csíkszereda jégkorongcsapatának szurkolói fóruma. Meccsbeszámolók, hírek és minden, ami kék-fehér.

Friss topikok

  • fazi73: @legea nr.216/2011 art.3: Ne haragudj haver de olyan szoveget kellene irni amit elobe es szemtol s... (2013.06.30. 07:28) Hruby jön! Novák megy?!
  • Kopitar King: @friczy: Csergő Zsolt áll a csíki belviszályok mögött, az egykor szebb napokat megélt bukaresti v... (2013.06.26. 07:17) Gyúrunk, vazze?!?
  • fazi73: @ando500: Nem tom hogy kinek az irasaval van bajod ha konkretan kifejtened le reagalhatna a “bunos... (2013.06.19. 21:21) Hírek
  • gionatan: bizony attol fugg hogy mikor es milyen jatekosokat igazolunkle.Belekell huzni!!!!!!!!!!!! (2013.06.13. 15:38) Kontinentális Kupa
  • Jégkorong: @HSC: „Nincs egyenisege” – érdekes egy személyiség…:) „nagykepuskodik a jatekosokkal” – nem csak ... (2013.06.11. 12:39) Hruby újra itthon!

Linkblog

HTML

MOL Liga - klubnap

2009.12.10. 18:03 poraszabolcs

Kéthetes internet-elvonókúra után megkésve ugyan, de szeretnék néhány gondolatot megosztani a csíki hokibarátokkal is a budapesti Legends Sports Bar-ban történtekről. Véletlen egybeesés, hogy pontosan akkor tartózkodtam Budapesten, de ha már ott voltam, nem hagyhattam ki ezt a találkozót. Késve érkeztem, az asztaloknál már oldott társalgás folyt, az óriáskivetítőn meg az oldalsó képernyőkön is stílszerűen hoki ment, a Krefeld-Berlin DEL-mérkőzést lehetett nézni. Hátul foglaltam helyet és szemügyre vettem a társaságot: a középpontban a közismerten "hokiZanatikus" Gaxsta Zoli, az est házigazdája, az ismert arcok közül ott volt Kangyal, Azari, Kiss Ákos, Galanisz Nikandrosz és Jánosi.

A csapolt Arany Ászok a legolcsóbb alkoholos ital, átszámítva 10 RON körül van egy korsó ára. Az Erzsébet-híd pesti hídfőjénél, a belváros szívében ez nem szokatlan tarifa. A kiszolgálás elsőrangú, maga a hely úgyszintén.

A dunaújvárosi fiatalokkal, Kiss Ákossal és Galanisszal elegyedtem szóba, akik készségesen beszéltek a DAB szárnyalásáról, az idény további célkitűzéseiről: a MOL liga megnyerése mellett kihasználnák a Volán remeklését is az EBEL-ben, hiszen ha így folytatják Mihály Árpiék, nagy valószínűséggel kihagyják úgy a Magyar Kupát, mint a magyar bajnokság döntőjét, akkor pedig JP MacCallum legényeinek jó lehetősége lenne mindkét elsőséget besöpörni. Tíz óra körül Roger Holéczy is befutott, a buli még teljében, én viszont ekkorra a távozás mellett döntöttem:egy kimerítő nap után élmény volt belekóstólni a budapesti éjszakába és egy kicsit részese lenni ennek a remek kezdeményezésnek.

komment

süti beállítások módosítása