HTML

Hajrá Sport Club

A HSC Csíkszereda jégkorongcsapatának szurkolói fóruma. Meccsbeszámolók, hírek és minden, ami kék-fehér.

Friss topikok

  • fazi73: @legea nr.216/2011 art.3: Ne haragudj haver de olyan szoveget kellene irni amit elobe es szemtol s... (2013.06.30. 07:28) Hruby jön! Novák megy?!
  • Kopitar King: @friczy: Csergő Zsolt áll a csíki belviszályok mögött, az egykor szebb napokat megélt bukaresti v... (2013.06.26. 07:17) Gyúrunk, vazze?!?
  • fazi73: @ando500: Nem tom hogy kinek az irasaval van bajod ha konkretan kifejtened le reagalhatna a “bunos... (2013.06.19. 21:21) Hírek
  • gionatan: bizony attol fugg hogy mikor es milyen jatekosokat igazolunkle.Belekell huzni!!!!!!!!!!!! (2013.06.13. 15:38) Kontinentális Kupa
  • Jégkorong: @HSC: „Nincs egyenisege” – érdekes egy személyiség…:) „nagykepuskodik a jatekosokkal” – nem csak ... (2013.06.11. 12:39) Hruby újra itthon!

Linkblog

HTML

"Mindig is nagy álmom volt, hogy a csíki nagyközönség előtt védhessek"

2009.11.19. 13:33 SportClub

 Ruczuj Gellértnek, a Sport Club legfiatalabb hálóőrének tettünk fel néhány kérdést.

 

Kezdjük az elején, hogy kezdtél el hokizni és miért éppen a kapus posztot választottad?

Mindig is szerettem a jégkorongot, egyszer a TV-be láttam egy interjút Szuper Leventével és ezután gondolkodtam el azon, hogy talán én is megpróbálhatnám a dolgot, mert nagyon megtetszett. Ekkor már 12 éves voltam.

 

Miért döntöttél úgy 2004-ben, hogy Magyarországra méssz hokizni, majd egy éve milyen okból tértél haza és mire számítottál itthon?

A csapattal egy magyarországi tornán szerepeltünk, itt egy kapusedző (Váradi Csaba) felfigyelt rám, majd nyáron felhívott, hogy következő szezontól szeretném-e náluk folytatni pályafutásom. Akkor döntöttem el, hogy kihasználom ezt a lehetőséget. Köszönet Váradi edzőnek, mert neki is köszönhetem, hogy idáig eljutottam. Négy éves ott tartozkodásom alatt minden nagyszerűen működött, nagyon jó körülmények és felsőfokú oktatás volt biztosítva az egész csapatnak. Az ifjúságiaknál védtem, hétköznap a Magyar Bajnokságban, hétvégén pedig Szlovákiában. Majd a tavalyi U20-as világbajnokságon kerestek meg a Sport Club- tól. Mivel a Starsnál a felnőtteknél légiósnak számítottam, ezért szüleimmel úgy döntöttünk, hogy hazatérek szülővárosomba. Bizonyítani akartam itthon, mert mindig nagy álmom volt, hogy a csíki nagyközönség előtt védhessek.

Milyen a mostani csapat és milyennek látod a hazai színvonalat?

Úgy érzem, hogy egy nagyon jó és összetartó csapatunk van, a hangulat is kiváló. A színvonal szerintem magasabb, mint eddig ami annak is köszönhető, hogy majdnem mindegyik Mol-Ligás csapatnak külföldi edzője van.

Mostanában kezdőként lépsz jégre, mit érzel mikor kikorcsolyázol és tudod, hogy rajtad is múlik a mérkőzés?

Elég nagy teher nehezedik rám de arra gondolok, hogy ha megkaptam a lehetőséget, akkor bizonyítanom kell. Minden egyes percemben a bizonyítási vágy hajt, meg szeretném mutatni a csapatnak, edzőknek és a szurkolóknak, hogy valójában mit is tudok.

Milyen terveid vannak a jövőre nézve?

Természetesen nekem is van egy álmom, mint minden játékosnak, egy erősebb ligában szeretnék játszani. De most csak a Sport Club- ra koncentrálok, a tervem egyelőre, hogy maradjak és megküzdjek a helyemért, bízok benne, hogy ezután is egyre több lehetőséget kapok majd.

Mi a véleményed a szurkolókról?

Nagyon jó véleményem van róluk, de hiányzik a régi hangulat, ami például a nagy Sport Club - Steaua rangadókat jellemezte. A hétvégén éreztem, hogy még lehet nagy hangulatokat teremteni a szezonban, de mindenképp sokat számítana a biztatás, úgy a nagy meccseken, mint a gyengébbeken. Mert nagyon nagyot lendít a csapaton ha hallja, hogy a szurkolók is mindent megtesznek annak érdekében, hogy minél jobb eredményt harcoljunk ki. Nem mindegy, hogy hányan jönnek ki a meccsekre és milyen szinten biztatják a csapatot, mert akár a szurkolók is eldönthetnek meccseket azzal, ha teli torokból biztatnak, egy nagy plusszot adva ezzel a csapatnak. Jó lenne, ha visszatérne az a fergeteges és varázslatos hangulat!

Hétvégén két mérkőzés következik Miskolccal, mennyire ismered a csapatukat és mire számítassz ellenük?

Nem nagyon ismerem a Miskolci csapatot, mert tavaly nem volt lehetőségem ellenük játszani, de az elvárás mindig ugyanaz: győzni kell! Mert nagyon fontos ez a két mérkőzés számunkra és reméljük, hogy tudjuk is hozni mindkettőt.

A Csíki Sör Kupa Steaua elleni mérkőzésén Ruczuj kapta a legjobb játékosnak járó díjat.

Végezetül szeretnél-e még valamit mondani?

Igen, köszönetet szeretnék mondani szüleimnek és nagyszüleimnek, hogy mellettem álltak mindig és nagyon sokat segítettek, emellett magyarországi és hazai edzőimnek, hogy nem sajnálták idejüket és energiájukat rám fordítani.

Köszönöm szépen, sok sikert neked a továbbiakban is!

 

20 komment

süti beállítások módosítása